torsdag 4 november 2010

Aldrig försent att börja om!

Idag har inte alls varit en bra dag.. Har inte kommit upp ur sängen förren nu, vilket i och för sig inte gör så mycket eftersom min dag typ börjar nu och jag jag ska vara på jobbet 21.15 för en vaken natt.
Ibland får jag sådana dagar, snart ska jag kliva upp, snart, ska bara läsa en till sida i boken, snart och sen har praktiskt hela dagen gått.
Men aldrig är det försent att börja om så jag nystartar min dag nu. : )

La mig för att sova vid fyra så jag ska orka med natten och blir runt halv sex väckt av en massa mans röster ute i trapphuset. Det bor bara tjejer i mitt hus så det här var inget vanligt. Det knackar på dörren och instövlandes kommer en massa karlar, har nog aldrig varit så många i min lägenhet och här står jag i pyjamas kl  sex på kvällen, ny vaken och städ tofsen i en enda tova på huvudet.

- Huset ska ju säljas så vi skulle vilja titta på din lägenhet?
Öh... ja visst.
Det enda jag egentligen skulle vilja säga är att jag är inte konstig och ser inte ut så här på riktigt! Jag ska gå och jobba natt, det är bara därför! Ha, ha!

Nu väntar jag på Madde så ska vi ut och äta någonstans. Jag är lite sugen på Texas, kanske kan jag få med mig henne att vi ska lyxa till med det : ) Vi får hoppas : )

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar