måndag 8 november 2010

Mora Träsk!

Body Pump, afro power dance, you name it! Jag har kört mitt egen träningspass och hängt med i Mora Träsk tillsammans med min 3 åriga kusin <3 Det var lika roligt som när jag var liten och konstigt nog kom man ihåg texten i flera av låtarna. Kan nog dock inte påstå att kordinationen är densamma som den en gång varit. Märks att jag aldrig varit en ballerina! Finns inte mycket smidighet kvar i den här kroppen. ; ) Blev ju hungrig av allt också så vi gick sedan och åt pizza. Jag fick i mig en hel till och med vilket aldrig har hänt tidigare!

Ska strax börja projekt prova kläder som säkert kommer leda till att jag tappar humöret helt. Marie har redan bjudit hem mig ikväll på the för hon vet att jag kommer behöva muntras upp. Jag älskar kläder, köper nytt så fort jag får tillfälle och ser något jag gillar men ändå så har jag ALDRIG, och då menar jag aldrig något att ta på mig. Jag är egentligen en väldigt lugn person så det är som att jag blir personlighetsförändrad när det kommer till klädprovning. Fullkomligt rasande blir jag när det sitter som ett as och jag står här och gapar och skriker över att jag måste vara dum som bara köper FULA kläder. Ha, ha... Ja, ni ser nu hur min kväll kommer se ut... ; )

Små barn ser nog mycket som man själv inte tänker på. Jag fick mig en riktig tankeställare idag när lilla tjejen tittar på mig och frågar:
- Mikamela (hon kallar mig för det), är du ledsen på människorna?

Jag blev helt stöss, inte för att det kanske är så men vissa människor ser rakt igenom en att det ändå finns något där som inte är riktigt som det ska hur mycket man än ler. Det finns ju alltid något man tänker på eller något som inte blev som det skulle..

 Fick iallafall världens största kram sen och då kan hjärtat inte göra annat än att svämma över av kärlek <3 Älskar dig Alwa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar