onsdag 3 november 2010

Ensam dräng, bäste dräng...

Det vette fan faktiskt... Chefen försökte idag muntra upp mig lite när jag stod på jobbet och suckade över singel livet. Ett singel liv är okej men när det är totalt utdött med ingen som överhuvudtaget intresserar mig så är det väldigt, väldigt tråkigt! Man tänker att man ska ge folk chanser och man kanske inte ska vara så kräsen fast ändå så har jag ett väldigt seriöst men misslyckat förhållande bakom mig och det gör att jag aldrig kommer sitta där och "nöja mig". Det ska inte bara kännas okej och bra, det ska kännas som att det är så här det ska vara.

Knäpp jag är som sitter och skriver om det här kl tre en onsdag natt men det är väl då det kommer när den enda som möter mig hemma när jag kommer hem från jobbet är katten ; ) Men hon är finast min lilla bäbis. <3

Bra om jag kan hålla mig vaken en stund också för jag ska vända på dygnet nu. Jobbar natt imorgon. Jobbigaste med att vara timvikare är alla dess olika tider man jobbar, vända dygnet hit och dit. Kvälls pass igår, till 03  inatt, nattpass till 07 imorgon och på lördag dygnspass från 08 till 08. Mörkt är det nästan dygnet runt också så man har ingen aning om det är natt eller dag, eller vilken dag det är överhuvudtaget...

Imorgon kommer Klas hem <3 Pappi! Jag längtar! Mamma och han har haft bröllopsdag nu när han har varit borta så dom ska få en liten present när jag träffar dom. Dom är värd allt, allt för dom är Bäst! Utan dom vore jag ingenting, absolut ingenting <3

God Natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar