måndag 1 november 2010

Saw 3D

Herre Jösses vilken skit film rent ut sagt.. Jag brukar vanligtvis inte tycka att skräckfilmer över huvudtaget är så imponerande men konstigt nog har jag gillat Saw filmerna men denna var som ett skämt. Bara blod och blod, snuskigt mycket blod. Inte ens kunde dom använda sig av rött blod utan i iallafall minst en scen så var blodet cerise rosa. Vilket skämt..

Det var ändå trevligt att få ta med sig mamma ut en sväng. Har firat henne hela dagen eftersom hon fyller år idag, även moster fast det skiljer 6 år emellan dom <3 Vi har haft besök hela dagen av släkt och vänner, ätit smörgåstårta och bakat pizza.

Mamma önskade sig en hel dag med sina barn i present och det har hon bla fått av mig nu. Jag ska till och med sova här inatt. Saknar Melissa men hon tycker nog det är skönt att mamma är borta en natt ; ) Och jag får passa på att mysa med Bamse och Zlatan!

Men nu är jag trött så ska krypa ner i mammas stora säng med min Mötley Crue bok ; ) Där kan vi snacka om sjuka jävlar men väldigt roligt att läsa om!

God natt alla, Dröm sött....

1 kommentar:

  1. Den boken är grym! Rekommenderar Nikki Sixx också :) Inte lika bra, fast helt klart läsvärd + ;)

    SvaraRadera