torsdag 11 november 2010

Sömngång!

När jag kliver upp imorse och går in i köket så upptäcker jag ett urdrucket glas med mjölk på köksbordet och brevid står ett paket med choklad kakor! Jag bor ju ensam så det finns ingen annan lösning på detta än att jag helt enkelt har varit upp i sömnen och ätit dom där kakorna inatt!! Jag hoppas verkligen att det är en engångs företelse för annars kan jag vänta mig att jag är en tjockis inom en snar framtid. Tror inte att det finns en enda diet som innehåller att man ska upp och äta kakor mitt i nätterna!

Hemma från kryssningen nu och det var så roligt så det var inte klokt! Oj, oj! Skrattade så otroligt när jag tittade på korten igår. Ha, ha! Mycket ska man vara med om innan det är över minsann : )
Var tidigare lite kaxig om att jag skulle orka följa med ut på bockarna igår när jag kom hem också men det fanns inte i denna värld sen när jag kom hem igår. Tittade på Greys sen bums ner i sängen. Förstod att jag inte skulle smita så lätt undan från att inte ha kommit ut på krogen så jag stängde av ljudet på mobilen och vaknade imorse och hade sex missade samtal!?

Men nu är man piggelin igen och väntar på att Jessica ska komma förbi så ska vi dricka kaffe. Sen resten av dagen blir det en massa mys med mamma, Klas och hundarna. Har inte träffat dom på flera dagar och det är inte någon vanligt! Helst vill jag träffa dom varje dag! Helt otroligt hur man fortfarande kan vara så mammig vid 25 -års ålder. Det konstiga är att det blir bara värre och värre ju äldre jag blir! Men jag har ju faktiskt världens bästa mamma så vem skulle inte vara mammig <3

Du är bäst mamsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar