fredag 12 november 2010

En riktigt kvinna reder sig själv!

Jag har nu tittat under varje kudde, täcke, soffa, säng , bord och i garderoben men fortfarande har jag inte hittat en man, alternativt en vaktmästare som kan ge sig på denna uppgift med mitt avlopp. Jag har aldrig gjort detta själv men kommit till slutsatsen att jag måste klara det. Upp till bevis att en riktig kvinna reder sig själv!

Tänkte gå och sola när jag vaknade imorse ( alla är ju i Thailand, jag kan ju försöka att inte se ut som en snögubbe när dom kommer hem iallafall) men jag sov så skönt så låg kvar ända till halv tio! Väldigt ovanligt för att vara mig men var uppe sent igår också, tittade runt på datan, chattade med kompisar också kom jag inte hem från mamma före kl 22 heller.

Så nu blir det lite städning, frukost, dusch och sedan kommer söt Fia hit också ska vi gå och fika : ) Jag tror att Frida också skulle med, hoppas.

Trevlig helg på er alla, ni som är lediga. Jag ska servera drinkar hela helgen : ) Men det är då ett roligt jobb och jag missar ju inget. Är precis där det händer : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar