måndag 1 november 2010

Vi gör ett försök!

Ha, ha! Jag ser att min blogg ännu inte ser ut så mycket för världen. Har suttit här nu och försökt fått till färger och bilder men det här är inte direkt min starka sida ; ) Men det kommer får vi hoppas.

Så jag tänkte nu ge detta en chans, har lite svårt att tänka mig att någon kommer tycka det är intressant att läsa om min vardag, en helt vanlig tjej i en helt vanlig stad men man vet aldrig. Här kommer det inte finnas skvaller från Stureplan ( från 3 Bockar kan hända ; ) och inte heller långa inlägg om dagens/kvällens outfit för jag har helt enkelt samma kläder som alla andra här i lilla Hudiksvall. Heja Gina Tricot ; )

Här får ni följa mitt liv och min vardag och alla undebara människor som finns runt omkring mig <3

Idag är det mammas och mosters födelesedag så jag börjar nu med att träffa moster på stan för att bjuda henne på lunch : )
Trevlig dag på er alla : )

3 kommentarer:

  1. Vad roligt!
    Hoppas det var okej att jag länkade till dig från min blogg, och att allt är bra med dig, stumpan! ;)

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt okej gumman :) Kanske jag får några läsare också :) Ha! Det är bara bra med mig och hoppas detsamma med dig. :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera