tisdag 2 november 2010

Hollywood Fru ; )

Ja, varför inte? Pratade med en arbetskamrat om dessa Hollywood fruar idag och det kanske ska bli mitt nästa mission att bli en sådan!?

Föna håret till världens storlek, shoppa hela dagarna långa, inte ens kunna bädda min egen säng ( kanske inte ens knyta skorna), spruta in grejer i läpparna så dom får samma storlek som Kalle Ankas näbb, lyfta tuttarna, fila ner näsan, prata svengelska och sen tappa så många hjärnceller att jag inte ens kan komma på hur man slår på en dammsugare. Inte ska jag betala en krona för detta kalas heller för det ska min make göra.

Ja, så här får det bli! Hur jag nu ska lyckas fånga en hollywood miljardär är ju en helt annan sak eftersom jag tydligen inte ens lyckas fånga en fattig karl i Norrland. Mohahaha ; )

Får lägga mig och fundera ut den här planen nu, drömma kan man alltid göra. ; ) Och mamma, självklart när jag nu blir rik så ska jag köpa en kennel till dig ( eller min make ska för jag har inte tid att tjäna pengar, måste måla läpparna) som är full med Bamse hundar <3

God natt <3

1 kommentar: