tisdag 2 november 2010

Lyxmorgon :)

Hundarna var uppe tidigt imorse och tyckte även att vi andra skulle vakna så halv åtta var jag uppe. Inte för att jag direkt brukar sova så mycket längre annars men bara för att någon annan inte vill att man ska sova längre så känns det som att man skulle kunna sova hela dagen. Samma sak är det när man ska upp och jobba, vill inte, vill inte är det enda som ekar i huvudet och täcket och kudden har aldrig tidigare varit så skönt och sen när man är ledig och kan sova så slår jag upp ögonen senast halv åtta. Samma visa varje gång...

Strax efter nio kom Therese och Alicia hit så jag har myst med lilltjejen <3 Therese ska ha sin bäs när som helst, barn nr fyra. Herre gud vad jag ligger efter! ; ) Vore roligt om hon lyckas hålla bäbisen inne tills nästa fredag då den är beräknad för då har hon tre av fyra barn födda på samma dag. Helt otroligt!

Jag kom precis ur bubbelpoolen, mycket härligt. Strax ska jag iväg och jobba kväll på avd 10. Denna vecka ska jag jobba på alla mina tre jobb, åka hit och dit. Ska göra ett gästinhopp i Bollnäs på lördag. Flera veckor sedan sist så det ska bli roligt : ) Och nästa vecka ska personalen därifrån åka på kryssning, oj så roligt det ska bli :) Då blir det röj, röj!

Nu ska jag äta lite smörgåstårta så jag står mig tills jag får middagsrast på jobbet.
Hörs ikväll : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar