lördag 6 november 2010

Beger sig ut på farligt vatten!

Marie ringde precis.
- Du ska med till Sundsvall ikväll. Vi ska gå ut men så att du vet så kan det bli farligt och vi kan inte lova att vi kan ta hand om dig för vi har fullt upp med att ta hand om oss själva. Kanske borde vi ha patientarmband med Memento skrivet på så att någon förstår att det är dit vi ska tas där vår skjuts hem väntar.

Ha, ha! Riktigt så här illa hoppas jag att det inte ska behöva bli men jag tror nog att det är en mycket rolig kväll som jag har framför mig :) Få se lite annat än bara Hudiksvall och 3 bockar. Igår såg jag höjden av Norrland! Jag står ute och röker utandför 3 bockar när en Volvo 240 (740, kanske jag är inte så haj på bilar men en sånn som är väldigt vanlig att se i Hudiksvall som åker runt, runt hela kvällarna och nätterna), en volvo var det i iallafall men se vad speciell den var! Uppe på taket fanns det en HÖBAL! Ja, det är sant.  Trodde jag såg i syne men icke, en höbal på taket!

I somras åkte jag och Anna till Sundsvall för att se om vi kunde hitta Mr Right, gick inge vidare. Mot slutet av kvällen så satt vi och sa att vi till och med kan tänka oss Mr Right now men inte ens det fann vi. Kanske händer det idag istället då för det är väl så... Plötsligt händer det. Kanske även för mig.. ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar