fredag 12 november 2010

Mys Tjejerna!

Jag har hängt med fina Frida och Fia hela dagen idag. Vi var och fikade på stan, kikade runt efter något nytt och snyggt men icke fann jag en enda sak. Åkte hem till mig senare och jag och Frida är så rolig att jag vi la oss och vilade och sa åt stackars Fia att om hon skulle lyssna på musik fick det bara vara lugn musik. Fia kan ingen sådan så det blev Titanic låten och Bed of roses, väldigt orginellt ; ) Ha, ha! Men riktiga vänner är väl så här, behöver inte prata hela tiden eller hitta på saker utan bara vara tillsammans <3

Frida gick ut på sin facebook och fixade tydligen till sin status... Hmmm, med att skriva en kontaktannons till mig!!!!!! Moahahaha! Vet inte hur jag ska ta detta riktigt, är jag så illa ute att jag verkligen behöver den hjälpen...? ; ) Jag lyckas ju tydligen inge vidare själv så jag kanske ska tacka och ta emot den hjälp jag får. ; ) Ha, ha.

Fixade och trixade med mitt avlopps helvete idag och duschen gick fin, fint men handfatet däremot leder mig till vansinne! Lite bättre är det dock. Men självklart så kommer en olycka sällan ensam och just därför så har min tv nu också pajat, eller boxern snarare. Jag har inga kanaler längre förutom tråk kanalerna!!! Och detta är verkligen inte min starka sida, teknik och jag dansar inte samma dans. Verkligen inte... Det här måste någon annan lösa åt mig... Jag har ju några exempel...
1. När jag skaffade boxern, kopplar in den och sedan inget händer. Jag ringer halvt vansinnig till Boxer kundtjänst och killen i luren frågar mig om jag har tryckt på ok knappen på dosan... öh?? Det hade jag självklart inte.

2, När jag köpte en mp3 spelare och inte fick igång den... Gick tillbaks till affären, surig över att man säljer trasiga saker. Försäljaren öppnar den då och tar bort plasten runt batteriet. Voila!

3. Jag skulle hjälpa min ex man med att bygga ihop en tv bänk och han efter några utbrott från min sida lugnt säger att lämnar inte jag lägenheten så han får bygga klart den själv så kommer han ta ut skilsmässa dagen efter.

Så det kan gå...

Jag är inte blond... ; ) Det är helt enkelt så att jag tycker att saker ska fungera på en gång och sedan för alltid väldigt lätt och smidigt! Så det så!


Nyss var vi och åt på Mc Donalds, riktigt nyttig mat så jag orkar stå mig hela kvällen nu på jobbet. ; ) Hoppas det kommer mycket folk ut så man har något att göra. Jag och grabbarna i baren ikväll, blir roligt : )

Nej, nu har jag inte tid att sitta här, måste byta om, sminka till mig och dra iväg. : )

Trevlig fredag kväll på er alla och ni som tittar på Idol kan väl hålla en tumme på Andreas Weise åt mig : ) Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar