söndag 7 november 2010

Nursing a hangover!

Hela min dag har handlat om det. Igår var så roligt och trevligt att det har varit värt att må så som jag har mått idag. Man får väl vad man förtjänar antar jag.

Kom inte upp ur sängen före kl två! Det är då inte till vanligheterna, mamma hade försökt ringa flera ggr men jag kunde helt enkelt inte ens förmå mig till att nå telefonen som låg nedanför sängen.
Madde har varit en sötis och varit sympati bakis med mig idag, hon kom hit med Thaimat och hade hyrt filmer. Vi kollade på en gammal goding, sanning eller konsekvens. Ha, ha! Fy fan och vara liten igen!

Sjukt vilka diskussioner och ideer man får för sig på fyllan, oj, oj. Det är ju helt briljant vad smart man är, har nog aldrig tidigare varit så smart. Det är precis såhär jag känner och vill och jag kom på det precis nu. Ha, ha! Jisses, sen dagen efter så inser man hur slut man egentligen är när vinet övertar ens hjärna. Igår så fick jag iden att jag tydligen var rik, typ miljonär eller något som skulle dricka champange och dyra drinkar hela tiden. Undra varför jag inte känner mig lika rik idag...!?

Bamse kom hit ikväll för han ville sova med syster yster sa mamma så nu ligger pälsbollen här brevid mig. Ska bädda ner katten också här så blir det toppen : )

Hoppas ni alla har haft en toppen helg, det har jag verkligen haft. Den bästa på länge! Tack alla ni som har varit inblandade. Nu tar vi nya tag med en ny vecka imorgon : )
God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar