söndag 14 november 2010

FarsDag

Vilken toppen kväll det var på jobbet igår. Jätte bra band, mycket folk och två härliga brudar i baren! Det gjorde vi super bra Cecilia som klarade det där på två!

Folk är bara för roliga ibland. Jag kunde helt enkelt inte hålla mig för skratt igår när två ny kläckta artonåringar står i baren länge, länge. Folk försöker komma förbi dom och beställa eftersom dom här små pojkarna aldrig gör det men det gick minsann inte an. Efter mycket om och men iallafall så har dom äntligen bestämt sig.

Viktigt att notera att dom såg helt spiknyktra ut!

- Vi ska ha två 3:or Turkisk peppar.
Jag ger dom det och killarna börjar hetsa varandra.
- Fy, fan och grabben nu jävlar ska vi supa. Kom igen nu så tar vi den här! Killarna tar shooten men se där, ena killen tar bara halva ( hälften av det rinner även ut över hans haka!). Killen klarar ju tydligen inte av den här STORA shooten så han delar hälften av hälften! med sin kompis och dom shootar upp den ca 1 cl som finns kvar.
- Men fyyyy faaannnnn! Nu har vi verkligen supit varandra under bordet iallafall!!!

Ha, ha! Mycket ser jag på jobbet men ibland blir det bara för mycket. Mohahahaha!

Har precis tittat på Idol eftersom jag missade det i fredags. Jag hade fått för mig att Weise åkte ut men åh så glad jag blev nu när jag märkte att det inte var så. Elin borde ha åkt för länge sedan tycker jag men weise är min favvo! Bäst!

Nu väntar jag på lillebror som ska hämta mig så ska vi äta middag hos mamma eftersom det är farsdag så Klas ska firas. Världens bästa styvfar. Han om någon är värd att kallas pappa : ) Alltid världens bästa för mig! Dom har varit i Sthlm nu i helgen på matmässa och hade handlat massa gott, ostar, bröd och grejer så det blir en massa mums kan jag tänka mig.

Det här har varit en bra helg och är det något som jag har lärt mig eller insett så är det att det finns alltid någon som är värre ; ) ; )

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar