torsdag 11 november 2010

Mollie

Vilken sötnos, denna lilla flicka som har kommit till världen idag. Så lik sina syskon men med en massa mörkt hår. Underbar är det enda ord som gör denna flicka rättvisa. Välkommen till världen och precis som dina syskon kommer du alltid ha en del av mitt hjärta. Threse barn har alltid varit så speciella för mig och kommer alltid vara. Jag kommer ihåg när Oliver var liten brukade jag passa honom ofta när Therese tog sitt körkort. Ibland kunde jag sitta och titta på honom och jag grät för att jag var rädd för att jag inte kommer kunna älska mina egna barn så mycket som honom för det gjorde/gör helt enkelt ont när jag ser på honom. <3

Jag satt och snosade på henne och sen skulle vi fika så jag skulle lägga henne i sängen. Stod då som ett dumt fån och undrade hur jag skulle göra... Är ju lite rädd att hålla i en sån liten och jag stod åt fel håll... Therese började skratta och sa Mikaela du måste byta håll, gå runt sängen. Ha, ha! Jag sa att hade det varit mitt barn och jag vart ensam där hade jag måste ringt på personalen och skrikit:
-Hjälp, jag vet inte hur man lägger ner ungen i sängen!!!!

Åkte sedan hem till mamma och åt kycklingsallad. Mammas mat är alltid godast : ) Hon kan få vad som helst att smaka himmelskt : ) Evelina var också där så vi myste med mamma och Klas och tittade på tv. Mamma och Klas ska till Sthlm imorgon så jag måste passa på eftersom jag nu inte kommer träffa dom på två dagar. Kl 15 på söndag kommer dom hem och då kommer jag stå redo för kramar hemma hos dom!

Idag åkte mina tjejer till Thailand... Roligt för dom men jag går redan under av saknad. Fia och jag har dom lämnat hemma så imorgon ska vi ta hand om varandra. Ta en fika på stan eller så. Kvällen spenderas bakom baren. Kan behövas efter alla dessa fester på slutet men oj så roligt det var : )

Nu ska jag krypa ner med en bok, måste börja på en ny och tror att det blir Hypnotisören : ) Har hört att den är väldigt bra!

God Natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar