måndag 8 november 2010

Mys Morgon :)

Hela natten har mysiga pälsbollen Bamse sovit med mig :) Melissa blir sur när någon tar uppmärksamheten från hennes mamma så hon har legat och surat på soffan, hon som annars alltid sover i min famn. Hon har nog glömt det till ikväll också får jag mysa extra med henne :)

Halv sju ville Bamse ut på promenad imorse så det vara bara på med tjocktröjor och mössa! Herre gud om någon skulle ha sett mig! Såg verkligen ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom. Ska ta i en inpackning i håret nu snart för är som en tovig tofs i hela skallen. Inget Hollywod svall här inte... Suck!

Ner på stan senare och ta en mys fika med Marie, komma underfund med vad som egentligen hände i Lördags. Jag tycker att jag hade koll på läget men har nu förstått att jag kanske hade lite koll på en värld som egentligen inte fanns förutom i min vinskalle. Ha, ha. Fyllan gör så att man hamnar i någon sorts psykos. Får som någon jävla uppenbarelse och ser saker. Ha, ha!
Mamma tjatar om att jag måste på arbetsförmedlingen också, som jag måste men beter mig som en Alfons och ska bara, jag ska bara...

Måste börja planera inför imorgon då det är kryssning. Lika bra att jag provar kläder idag för annars kommer jag stå här helt vansinng imorgon för att inget passar och jag inte hinner köpa något nytt. Får utbrott och river ur hela garderoben på golvet i köket. Det har ju hänt några gånger. Brukar sluta med att jag står här och skriker och Madde får komma hit som räddaren i nöden och ta fram kläder åt mig.

Nej, dags för duschen så jag blir människa igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar