onsdag 3 november 2010

Shopping i Birsta :)

Jag har haft en mycket trevlig dag i Sundsvall idag med Emma, Johanna och Madde. Köpte lite smått och gott. Två tröjor, underkläder och en massa värmeljus. Tycker dom från Ikea luktar så gott :) Självklart eftersom vi var där så bestod lunchen av köttbullar. 16 kronor! Toppen :)

Är så sugen på att gå ut ikväll, både jag och Madde är det men idag är det höstlov och då är det nog många som vill gå på 3 Bockar vilket leder till att jag och Madde behövs i baren. Får jobba tillsammans iallafall, Frida jobbar också med oss idag. Jippie : ) Hon och jag brukar annars inte lyckas få pass samtidig men nu så :)

Fest kvällen får vänta tills på tisdag när det är kryssning. Jobbar dygn lördag så hela helgen blir hel nykter. Bra det också ibland men inte tänker jag neka till att det är tråkigt. : (

Nu har jag en liten katt som myser med mig så vi ska nu lägga oss och vila en stund så jag är väl förberedd för alla som ska ha en STARK!? 3 cl drink ikväll för 29 kr. Kanske kommer jag drömma och äntligen komma på hur man ska göra en 3 cl starkare än vad 3 cl är för det brukar många kunder ibland tro att jag kan. Jag som trodde jag var bartender, inte trollkarl... ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar