fredag 5 november 2010

En annan form av bakishet!

Känns som att jag är bakis fast jag inte druckit en enda droppe. Blir alltid såhär när jag jobbat natt. Jag vaknar alltid vid ca sju på morgonen så det blir jätte konstigt när jag jobbar natt och ska gå och lägga mig när jag vanligtvis kliver upp. Är super trött när jag kommer hem, somnar, vaknar och det känns som jag sovit i tio timmar. Kollar på kl och jag har sovit fyra timmar. Tröttheten slår mig i huvudet som en slägga!
Men nu ger jag upp, har sovit knappt fem timmar men det går inte att sova mer. Bra att kliva upp också eftersom jag ska vända tillbaka dygnet nu.

Klas har kommit hem nu så direkt när jag vaknade ringde jag mamma och han! Sitter och dricker kaffe nu så jag ska piggna på mig och sedan åka och mysa med dom ett tag tror jag. Ikväll blir det nog Idol mys hos Marie med lite Tacos. Har så svårt att bestämma mig för en favorit i år för det är så många som är så bra! Jay är super men det har han ju varit hela tiden, Andreas däremot slår mitt hjärta lite extra för varje vecka. Jag ska på idol finalen i globen 10 december! Jag fick det i födelsedagspresent av Marie och jag längtar så mycket!! Har velat åka i flera år men det har aldrig blivit av. Tur att jag funnit min vän Marie för hon är så att hon får mig att ta tag i saker och att saker faktiskt sker. Hon är min verkstad så att saker faktiskt blir gjorda och inte bara snack. Allt bra hon för mig <3

Dags att sätta fart! Trevlig dag på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar