onsdag 4 maj 2011

Bråk kan vara bra!

Ja, så nu har jag och Threse varit upp på Mio och nu fick jag prata med en annan säljare som var mycket, mycket bättre! Han stod precis med min matta som jag har velat ha och undrade vilken det var som var köparen eftersom det står såld på den. Här är jag sa jag men ni lovade mig 1890 från början och sen skulle ni ha 4990!

Han sa att så kan man så klart inte göra och han skulle ringa sin chef. Detta ska vi ordna sa han så nu väntar jag på samtal från dom. Jag håller verkligen tummarna. Blir det så att jag köper mattan så ska jag dansa glädjedansen på den och sen ska jag vara så försiktig med den. Vi får nog hoppa upp i soffan så vi inte behöver kliva på den. Den kommer ju vara den dyraste möbeln vi äger bortsett från datan och tv:n.
Tusen tack till Threse som följde med mig så att jag vågade stå på mig lite mer och inte bli som en tyst grå liten mus som inte vågar säga buh.

Ikväll ska jag bara jobba till halv tio sen ska jag hem till Madde och dricka lite vin med tjejerna. Det ska bli mysigt. Jag har inte varit på en tjejkväll sedan jag träffade Joel. Jag har ju gått och blivit världens toffel, inte det att jag inte vill hitta på saker med andra utan mer att jag även vill att Joel ska vara med. Sedan har vi precis flyttat så jag tycker det är så härligt att bara vara hemma.
Som vanligt får jag ångest över att jag ska dricka. Gud vad töntig jag är. Alla dricker väl vin ibland varför ska jag behöva må dåligt över att jag tänker göra det ikväll. Jag får ändå vara glad över min ångest, det leder nog till att jag aldrig kommer kunna bli alkolist iallafall eftersom jag får sådan ångest. Det får jag även om jag så skulle komma på tanken att dricka en lättöl till maten så inte ens det kommer hända.

Vi hörs kanske sen men ha en underbar onsdag så länge : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar