tisdag 3 maj 2011

Jag har varit till himlen igen!

Jag har praktiskt taget aldrig i mitt liv hittat något på rea. Jag tycker att det bara är skit som dom tar fram, saker som ingen annan velat ha under dom senaste tio åren så reor brukar jag inte ens gå på.

Varje gång jag har gått förbi Tudes frisör nu på sista tiden har jag sett att dom har saker för 99. Ja, ja bara skit har jag tänkt men nu hade en vän sagt till mig att det skulle finnas silvershampoo där på rean så jag tog en sväng in. JÖSSES!!!! Där på hyllan fanns Kerastase och Redken produkter som jag älskar! Jag köper dom vanligtvis också, ett shampoo och en inpackning 600 pix. Som hittat liksom.  Eller så kanske inte egenligen.
Jag tänkte iallafall att dom här kan omöjligt ingå på 99 kr så jag frågade. Se på fan, det var så. Dom ingick!
Den lyckan jag kände då var underbar, nästan euforisk. Jag började välja och nu har jag kommit hem med:

Kerastase Shampoo
Redken Fresh Curls
Redken Blonde Glam Conditioner
Redken Spray Starch

Även ett stort plus till tjejen som hjälpte mig, hon var jätte trevlig och hjälpsam. ( Kan hända att hon kände igen en shoppaholic också och tänkte att denna blondie kan man sälja på vad som helst bara det kostar 99 kr... )

När jag kom ut till cykeln så kom ju ändå det dåliga samvetet över mig, jag som inte skulle slösa nå pengar nu också kommer jag hem med hår produkter för 400 kr. Jag tänkte att en kille kanske inte förstår helller att detta är nödvändigt! Att passa på alltså. Men som tur är så har jag världens underbaraste och snällaste älskling så han sa att jag var värd att unna mig vardagslyx. : )

Sen så behöver vi ju inte prata högt om att jag körde med tycka synd om kortet, " Jag fick ju inte min matta" ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar