lördag 14 maj 2011

Musslan

Igår var det nå tok med min blogg och det gick inte att logga in, därav att inget inlägg kom in igår. Det stod till och med ett tag att den inte fanns!? Idag har den tydligen återuppstått igen, tur!

Igår hade jag en tjejdag med mamma, moster och lilla kusin. Vi var på stan och kikade runt. Jag hittade inte så mycket, bara en shinespray till håret på 99 kronors rean på Trudes! Helt otroligt att den super underbara rean fortfarande pågår. Jag tror att jag har köpt allt som jag vill ha nu. Man behöver ju inte överdriva heller bara för att det är billigt, försöker jag inbilla mig. Självklart så vill jag helst springa in och köpa varenda Kerastase produkt dom har, även om det är 8 lika shampoo men jag håller mig!
Jag och mamma köpte även en tröja till Joel som vi trodde att han skulle vara fin i och vi hade rätt. Min snygga, snygga kille <3
Mamma tyckte att vi skulle köpa den för att vi tycker om honom så mycket : )

 Läsningen av isfolket bara fortsätter och jag är på bok 10 nu. Överallt har jag med mig min bok men jag är inte säker på att Joel tycker att det är lika roligt att jag springer runt här med min "snuttetrasa" hela tiden. Ni kan tro att jag skrattade i torsdags när jag hade myst ner mig under täcket med boken och skulle läsa innan jag somnar. Joel kommer in i sovrummet, suckar och säger:
-Ja, här var då musslan sluten iallafall!

Han lägger sig med en suck och jag frågar om det är okej om jag läser lite bara.
-Läs ut dom, alla 47 sen ska dom upp på vinden!
 
; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar