söndag 22 maj 2011

Röd i nyllet

Idag har jag varit hemma hos mamma och Klas och suttit ute på solverandan. Jag trodde inte att det skulle ta så mycket, fast det var 40 grader mot husväggen. Jag är nu röd som en tomat och har ändrat min uppfattning. Jag låg även och läste en bok så jag hade solglasögon på mig vilket har gjort att jag nu ser ut som en Panda. Hej, hej!

Härligt var det iallafall : ) Blir nog en repris imorgon på dagen om vädret tillåter.

Nyss har jag haft besök av turturduvorna Sandra och Mats som har varit på semester i Budapest. Dom hade med sig så fina presenter, kryddor som jag älskar : ) Kanske att jag nu kommer försöka mig på att laga en Gulasch någon gång ; ) Även så fick jag Ungerska ciggaretter, jätte smala så det var en ny upplevelse för mig. Tusen tack snälla ni <3
Vi fikade jordgubbar och glass och jag hade köpte en ny glass som har kommit. Den var himmelskt god, blir mycket av den i sommar.





Söndag kväll nu. Man är lite mör efter att varit ute i solen hela dagen så nu blir det Big Brother.Snälla ut med Gurkan nu. Nu, nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar