lördag 7 maj 2011

Men nu är det sista gången

Ni ska få höra mitt tjat om denna omtalade matta. Vi åkte upp på Mio igår och då hade jag gett upp. Sa bara att jag vill beställa en Borneo matta, den matta som jag har väntat på hela tiden och trott att jag beställt. Jag fick då 500 kr i rabatt utan att ens behöva säga något, även att dom beställde en storlek större än vad jag hade velat ha från början men det är jag bara glad för. Nu fick dom iallafall ett litet plus i kanten att dom ändå gjorde så, därför köpte jag även ett par ljuslyktor som jag har tittat på varje gång jag varit där men inte köpt eftersom jag varit en suris och aldrig skulle köpa något mer från deras affär....

 Nu är det lördag och jag har inget planerat förutom att jag ska jobba halv åtta ikväll, med älskade mamma så det är jag jätte glad över. Kanske ska jag ställa mig och baka något nu. Jag är lite sugen på det : )

Trevlig helg på er, vi hörs snart igen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar