tisdag 3 maj 2011

Tur jag har Threse : )

Henne är det krut i. Jag for till henne och barnen idag och berättade om min matthistoria. Hon tar inte skit från någon försäljare, rätt ska vara rätt och hon vägrar gå därifrån utan det hon har rätt till och blivit lovad så imorgon ska hon följa med mig till Mio så ska vi få detta utrett.
Även så ska jag ha med mig ett kvitto på exakt samma matta, min moster har en sådan, dock en liten storlek mindre men hon betalade endast 1499. Jag vill ha den som är lite större så då blir det 1890. Mitt pris som jag fick från första början.

Nu ska jag våga. Jag ska ha den där mattjävlen om jag så ska släpa ut den därifrån med soffa och hela allting som finns på den.

Mysigt var det iallafall hos Threse, alltid lika mysigt att vara med barnen. Go ungarna, men nog blir jag svettig av att fyra ungar vill ha uppmärksamhet. Vilket jobb hon gör Threse <3 Själv känns det varje gång när jag åker därifrån att barn är underbara men jag kommer nog nöja mig med två : )

Idag provade jag ett nytt recept till middag. Kyckling med stekt ris, röd curry och färsk koriander. Det blev mycket gott och jag kommer försöka använda mig av mer färska örter och kryddor i fortsättningen har jag tänkt. Synd bara att dom inte alls står sig så länge, typ en dag sen är den vissen.

Trevlig kväll på er mina vänner och alla ni andra : ) KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar