måndag 9 maj 2011

Fis och skit!

Kalla mig fin i kanten om ni vill men jag blir så irriterad på Gurkan i BB så jag vet inte vad jag ska göra. Han fiser och skiter vilt omkring sig. Vilken äcklig människa, slabbar snus på fönstren och är enbart vidrig.

Hade jag varit inne i huset och han gick omkring och fes så där hade ni fått sett det värsta utbrottet någonsin i någon kanals historia. Jag hade inte bara blivit automatiskt nominerad utan jag hade nog blivit utplockad för att jag var för våldsam. Han tycker tydligen att han har rätt att släppa sina gaser till höger och vänster så att dom andra stackarna måste andas in hans trasiga tarmsystem. Det är så otroligt respektlöst och hade jag hittat hans snus på rutan så hade jag förmodligen hämtat en ask kopp och hällt den över hans huvud. Det är precis lika normalt i mina ögon.
Sedan har han mage att skylla sina fisar på Peters mat. Det är nog snarare han som aldrig ätit bra, vällagad mat tidigare så nu när han äntligen får det orkar hans mage inte med.

Vidrigt, jag vill spy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar