måndag 23 maj 2011

Fiskestund har guld i mun

Vad mysigt vi har haft det nu. Jag och min Joel. Vi åkte ut till Snäckmon i Njutånger och satt där på bryggorna och metade i kvälls solen. Jag fick två fiskar och Joel en så jag är fiskemästaren i den här familjen än så länge iallafall ; ) Det märktes att det var fisk på masken nästan hela tiden men det bet sig aldrig fast, små mörtar bara men ändå så är det så klart roligare när man ser att det händer något än att det inte nappar alls.
Efter det så åkte vi hem till mormor och morfar på kaffe, dom blev glada. Inte allt för ofta jag åker dit och Joel har aldrig varit där och sett vart min mamma växte upp.

 Imorgon blir det också utemys för då ska vi åka med mamma och vovvarna ut på Hölick och strosa runt lite. Jag hoppas på finväder.
Åter igen har jag försökt lägga upp bilder från helgen och idag men dom blir bara avvisade... Någon som vet varför?

Nu ska jag titta på BB : )
God natt, sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar