söndag 8 maj 2011

Man kan få huvudvärk för mindre.

Nog för att jag vill all heder åt banden igår på jobbet. Dom kämpar säkert jätte mycket och var jätte glada, stolta över att äntligen få spela på en riktig pub men jag som tvingas stå i baren bara några meter från deras trummor och "sång" är inte riktigt gjord för detta.
Jag lyssnar så lite på den sorts musik som spelades igår så jag vet inte ens vad det var, rock, hårdrock punk, skrik?

Nu är frågan vad man ska hitta på idag? Solen skiner men både jag och Joel har noll fantasi känner vi. Jag har ingen aning. Hälsa på någon? Baka, nej det gjorde jag igår och kommer snart bli smällfet om jag ska hålla på att äta godsaker hela tiden, städa?

Jag ska iallafall jobba inatt så någon gång på eftermiddagen ska jag ta en tupplur så jag håller mig vaken sen : )

Blir väl lite Isfolket antar jag! Bok 4 nu RIP Silje och Tengel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar