torsdag 12 maj 2011

Regn väder

Jag tycker ändå att det är lite mysigt med regn. Om det inte kommer för ofta så klart. Man kan vara inne och dona utan att få dåligt samvete över att man inte går ut och drar in den lilla sol vi får här i Sverige.
Men det var just det med att dona som inte blev av idag. Jag hade siktet helt inställt på att jag skulle städa men så var jag så dum att jag satte mig med en bok. Det är nu en bok senare och fortfarande en ostädad lägenhet. På kvällen tycker jag inte alls att det är roligt att städa så jag tänker inte ens försöka inbilla mig att det kommer bli gjort.

Hungrig är jag men snart kommer Joel hem från jobbet så jag kan börja med middagen nu. Pasta Carbonara blir det idag, med en äggula på toppen, mums!

Veckorna bara flyger iväg, fredag igen imorgon. Inte för att det spelar så stor roll för mig som aldrig har helg när andra har det eftersom jag alltid jobbar då. Fast den här helgen jobbar jag bara fredag. Ingen aning om vad vi ska göra sedan. Någon som har nå skoj på G?

Threse ringde precis och berätta att hennes lilla katt Bella är en Billy. : ) Ha, ha sa jag!
-Så kan det då inte vara med min melissa för hon har tuttar säger jag mycket självsäkert : )
- Det har Billy också Mikaela....

Hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar