tisdag 17 maj 2011

Jag fryser!

Brrr, jag tycker det är så rått och kallt ute nu. Har suttit inlindad i en filt sedan jag kom hem från jobbet. Läst isfolket så klart. Bok 12 nu, här går det undan men jag måste sätta fart ännu mer för mamma började läsa dom efter mig och hon är redan ikapp. Jag känner att hon flåsar mig i nacken, läs fortare så jag får dom. ; )

Om en stund ska jag börja laga middag, mamma ska komma och äta med oss. Jag ska laga mozzarella fylld kycklingfile med bacon, ris och sweetshili sås. Jag har aldrig gjort det förut så resultatet återstår att se.

Känner mig inte på toppen humör idag, det regnar, det är grått, jag är trött, går och drar täcket över huvudet en stund.


Alla kan vi känna ångest, men 
ånger har aldrig dragit tiden tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar