fredag 20 maj 2011

F R I D A Y

Nu är det snart helg. Tyvärr började inte min så super, duper bra. Kom på att jag inte hade något kaffe filter! Jag kan inte vakna utan kaffe på morgonen. Det är det viktigaste "målet" på hela dagen törs jag säga.
Tur iallafall att OK är nära så nyss var det en zombie in dit.
Snygg var jag där som dragit på mig det närmaste jag hittade, ögonen svullna eftersom jag precis vaknat och håret i en tofs som jag hade sovit i.
Tjusig tjej.

Men nu dricker jag kaffe och det känns mycket bra. Joel ska komma hem lite tidigare idag så jag funderar på vad vi ska hitta på. Hmmm, solen skiner så någon utomhus aktivitet skulle vara roligt. Kanske vi spelar minigolf? : ) Ikväll funderar vi iallafall på om vi ska gå på Pirates filmen men som vikarie så hoppas man in i det sista och har inte bokat några biljetter, tänk om jag får jobba, tänk om jag får jobba. Suck.
Snart är det över iallafall och nästa månad börjar jag på schema! A turer hela midsommar, kl 07.00, härlig start på sommarviket! Ha, ha.

Till middag idag ska jag iallafall prova ett recept som jag hittade i Buffe tidningen. Torsk med Parmesan och Örtcrumble och feta tzatziki. Låter inte det underbart gott? Jag längtar!

Idag ska vi få mattjäveln också ( Ja, den heter så just nu). Men det är Mio vi har att göra med så jag tror inte för en sekund att vi verkligen kommer få den idag. Det återstår att se.

Nu blir det kaffe, HT och en cigg på balkongen : )
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar