torsdag 10 februari 2011

Det finns alltid någon som har det värre.

Ja ni.... Min facebook status imorse fick tydligen vissa att reagera när jag skrev att jag nästan inte kunde tänka mig en värre morgon eftersom jag skulle till att koka kaffe imorse och det var slut...

Självklart finns det miljoner saker som är värre än att kaffet är slut. Svält, död, sjukdomar, fattigdom, slaveri, ja listan kan göras lång.
Det var en jävla facebook uppdatering, inte en sanningens historia om vad jag tycker är hemskt, svårt och jobbigt här i livet.

Men vissa kanske vill lägga ut sådana saker på facebook, det väljer man själv men jag väljer att skriva om vissa saker och vara väldigt ytlig i andra. Mina vänner känner mig ändå och vet att jag inte lägger särskilt mycket energi på kaffe egentligen. Punkt.

Yey!!! Jag fick MVG på min religions uppgift :) Jag älskar MVG : ) Mamma sa när jag var yngre att jag skulle få 500 kr för varje MVG i slutbetyget så jag skickade nyss ett sms till henne och skrev att för tillfället är hon skyldig mig 6000. Passar utmärkt nu tills jag ska flytta : ) Fakturan kommer mamsen ; ) ; )

1 kommentar:

  1. Håller med.. Din FB sida är DIN egen sida å varför tar vissa allt på blodigt allvar.. Sen stör ja mig på folk som lägger ut "pikar" i sin status ist för att bara säga de till personen i fråga... Kul att du oxå har en blogg :)Kramar

    SvaraRadera