tisdag 1 februari 2011

Så glad en flicka kan vara : )

Joel ringde precis.
-Hur är det?
-Jo, det är bra.

Jag började bli lite orolig för jag visste att vi skulle få veta om lägenheten idag och han verkade så allvarlig... MEN, han ringde för att berätta att vi fått lägenheten som vi vill ha : ) : )

Gud så roligt! Nu skulle jag kunna börja packa, jag kan bo i en kartong så länge för nu vet jag att 1 april kommer jag bo i en stor fin 3:a! Vad härligt det ska bli. Våran lägenhet <3 Jag och min älskling, också Melissa förstås : )

Nu väntar jag på att Therese och Mollie ska komma hit och hälsa på. Jag längtar efter att få berätta nyheten : )

Jippie, Jippie. Nu ska jag dansa segerdansen! Det här ska firas! Blir att fira med kaffe idag men på lördag är jag ledig, vem är på? : ) : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar