fredag 11 februari 2011

Mina fina gardiner!

Åh, så fint mitt nya vardagsrum kommer bli. Idag har min älskling köpt nya jätte fina gardiner till det. Jag har nog aldrig sett så fina gardiner. Även att vi köpte en ny lampa som vi inte riktigt vet vart vi ska ha men vi har kommit på att vi har ju knappt nå lampor! Den här kommer nog passa bra oavsett vart vi har den. Lutar åt köket iallafall.

Nu sitter jag och älskling i soffan med världens matkoma. Vi åt stekt fisk med potatis och remouladsås. Så gott! Och stekt sparris till, jag upptäckte att jag kan äta bara sparris i fortsättningen för det är underbart gott! Mums!

Ska alldeles strax börja fixa mig för vi ska åka med moster och Madde hem till mamma och dricka lite öl också blir det utgång senare. Det jobbigaste nu innan bara. Hitta några kläder, jävla kläder... Se, jag blir förbannad bara av att skriva det. Har inte ens börjat prova... Usch, hur ska detta sluta.

Lika bra jag tar tjuren vid hornen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar