torsdag 3 februari 2011

Mikaela i nötskal.

Eftersom jag nu ska flytta från en 1:a på 32 kvadrat till en 3:a på över 70 kvadrat så kommer jag behöva lite mer möbler för att möblera, fylla upp och göra fint. Man tänker så klart då på tavlor, soffor, bord, stolar, bokhyllor också vidare men nu är det ju jag som är i farten och då kan saker och ting sluta lite annorlunda.

Jag åkte till Valbo igår med mamma och Klas, där tänkte jag kika lite på möbler och vad finner jag. Ett akvarium. Jag ska ha ett akvarium! Skickar till Joel att nu har jag hittat något!
Vi har en bokhylla än så länge, vilket är ingenting om man ska få plats med alla mina böcker. Min stora hobby men inte hittar jag en till bokhylla inte, nej, nej. Mikaela ska ha ett akvarium. Mycket användbart och nödvändigt ; )

Men det är ju så fint : ) : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar