tisdag 8 februari 2011

Fluff, fluff och mera fluff!

Halv ligger nu i sängen med datorn i knät och en kopp kaffe. Tänkte blogga lite nu och sen titta på nyhetsmorgon. Älskar dessa morgnar. Trodde att jag skulle sova hur länge som helst idag för mån, tis har jag klivit upp tidigt till skolan och varit såååå trött men idag vaknade jag pigg och alert av mig själv.
Det är väl ändå något som är typiskt, aldrig förr har väl täcke och kudde varit så fluffigt och skönt som när man måste kliva upp. Fast jag älskar alltid mitt fluffiga täcke, har jag nog fått av mamma. Vi är lika på det, stort täcke och massa kuddar ska man ha i sängen. Helst så man inte syns. Jag har fyra kuddar och tycker inte det gömmer mig tillräckligt nu när jag delar säng med älskling så då har jag ett extra täcke under kudderna. Fluff, fluff, fluff. Underbart!

Önskar så klart att älskling var hemma nu också på min mysmorgon men han är på jobbet, någon måste ju jobba ihop mitt akvarium också! ; ) Hi, hi! ; )

Jag blir nog mest hemma idag. Ta det lite lugnt också ska jag skriva klart Judendomen så jag kan börja på Kristendomen senast imorgon så jag har lite tid över i helgen då vi har tänkt att börja packa allt i Joels lägenhet. Vi är ju alltid här ändå eftersom jag är så otroligt hemmakär och inte vill lämna Melissa ensam. Har aldrig tyckt om att sova någon annanstans förutom hemma, ska vara på ett lyxhotell i Thailand då. Jag överlever nog då ; )

Skönt att vara ute i god tid så att vi inte behöver packa allt, två lägenheter och städa ur på samma dag. Sen med mitt tålamod så ska ju allt packas upp på samma dag också i nya lägenheten. ; ) Tur att min älskling har en ängels tålamod <3

Om någon inte har något för sig så är det bara komma förbi på kaffe, jag håller mig hemma : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar