måndag 14 februari 2011

Mitt livs kärlek.

Bamse. Min älskade Bamse Berra är här. Ingen kärlek kan vara större än den som Bamse ger. Joel är helt okej med vetskapen om att han inte är nr 1. Ha, ha ; )

Jag hade en härlig alla hjärtans dag igår. Skolan på morgonen där det var en super intressant lektion om Islam! Har en till på torsdag så det ser jag fram emot : ) Sen är skolan åter igen slut men nu har jag alla betyg så jag kan söka till högskolan. Även att jag anmälde mig till högskoleprovet igår. Något som jag inte har velat tidigare för jag har hört att det är ganska svårt och jag som har sådana krav på mig när det gäller skolan, mvg eller så blir jag ledsen! Men nu ska det ske, jag får ta risken att få reda på att jag egentligen inte alls är särskilt smart även fast jag har mina Mvg:n.... 0.001 here I come... Suck!

När Joel kom hem igår så hade jag lagat middag.
Förätt: Färska rödbetor med chevreost och pistagenötter.
Varmrätt: Grekisk moussaka med hemmagjord tztaziki.
Mums så gott det var : )

Jag fick jätte fina rosor som står på köksbordet <3 Tack min älskling. : )

SEN!! Sen åkte vi och hämtade Bamse. Han är så rolig. Han börjar ju bli gammal men när han kommer till stan så förstår han att han ska hem till mig och han springer! Vilket inte finns i hans värld andra dagar. Man får dra honom om man ens ska rubba honom en meter, speciellt när det är så här kallt ute. Han kutade runt i snöhögarna för att sedan slira in på gården!
Imorse så väckte han mig och var så glad. Vi tog en promenad och det var samma tok spring nu på morgonen. Han är bara för bedårande när han har snö i hela ansiktet!
 Men till det bästa!!!
Jag måste stänga av köket när han är här för annars går han i Melissas saker som han inte får röra. Eftersom han inte alls är särskilt smidig med sina 13 år så brukar det räcka med att ställa för en stol med en hög kant nere vi benen för att han inte ska kunna kliva över ( För er som inte vet så är Bamse en minihund) men icke idag!!!!!!! Hunden hoppade över!!! Ha, ha! Ja, du Mamma! Trodde du att han kunde det?

Nu ligger han här i soffan brevid mig och jag tror nog att jag vågar säga att sanningen är nog att Bamse älskar sin Mikaela precis lika mycket som hon älskar honom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar