onsdag 23 februari 2011

Moroten ska döden dö.

Nu är det strax dags att springa till frisören. Som jag längtar! Nu ska här bli ordning, får vi hoppas! Jag håller alla mina händer och tår!

Tänkte ta några glas vin ikväll eftersom jag äntligen är ledig på en onsdag och inte längre har skola på torsdags morgonen men se där! Det är helt enkelt inte meningen för nu fick jag jobb imorgon kl 07. Glad är jag ändå för jag älskar mitt jobb och det var typ 3 veckor sedan jag jobbade där sist, vikarielivet är inte alls särskilt roligt. Även att jag fick fredag dag så nu är min helg fullproppad med jobb, yey! Behövligt efter min hår katastrof. Ha, ha!

Nu frisör, sedan pubmacka, sedan hem och mysa med min karl för jag längtar ihjäl mig efter honom just nu. Han ska få miljoner pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar