söndag 13 februari 2011

Tecken.

Jag och Joel satt nu och tittade på datorn bara för roligt på hundar. Jag har sett Leonberger på bilder, kanske en enda på riktigt i hela mitt liv men alltid tyckt att dom är så otroligt fina och sagt att om jag någonsin ska ha en hund så vill jag ha en sådan. Vi tittade nu och gillade vad vi såg. Gick sedan ut och rökte på bron. Vad går då förbi om inte en Leonberger!!!! Helt otroligt och gud så fina dom är : )

Idag har var äntligen tagit tag i lite flyttstädning iallafall. Gud vad det är att göra. Saker till förråd, ur förådd. Till garderober och flytta ut garderober. Blir att ta lite hela tiden så slipper man ha allt samma dag. Fast det är ju så lätt också att skjuta allt framför sig...

Nu ska vi iallafall ha myskväll. Har varit tillräckligt med en massa måsten nu för denna helg iallafall. Vi är värda att avrunda allt med chips, dipp, och mys framför tv:n : )

1 kommentar:

  1. Oh, mamma har en Leonberger, och har haft en ytterliggare. Dom är inte så jättelämpliga att ha faktiskt, mycket fina, otroligt snälla. Hårar nåt grymt, varmt åt dom på sommaren, fullt i löv i pälsen på hösten, full i snö och blött hela vintern osv, ja, du förstår ;)
    Mamma säger: aldrig igen :P
    Hoppas allt är bra med er, gumman!
    Kramar /Jossan.

    SvaraRadera