måndag 21 februari 2011

En ny vecka.

Jag har haft en mycket trevlig helg, igår bakade vi och sedan var vi på middag hos Joels mamma, mycket god porterstek fick vi : ) Det ska nog jag prova mig på att laga någon dag : ) Vi åkte sedan till moster och hon hade köpt en så fin klocka till mig, en svart med massa stenar på <3 Älskade moster <3

Sen tittade vi på Big Brother. Jag tycker det är så roligt att det har börjat. Ännu mer förnedringstv, wohoo. Det är ingen ide att sticka under stol med att jag faktiskt tycker det är hemskt underhållande att se andra människor skämma ut sig och göra saker som får mig att tappa hakan. Sådan är jag ; )

Det är inte alltid som jag kommer på något att skriva om här i bloggen, vissa dagar så händer det ju faktiskt inte så mycket. Så därför tänkte jag att jag kan skriva lite tips om saker och ting, allt mellan himmel och jord som jag tycker är bra eller dåliga!

Mitt första tips som jag kommer att tänka på är en Mascara. Ingen annan kan mäta sig med den, ögonfransarna blir otroliga och kolsvarta.
DiorShow Blackout 320 kr.
På tax free brukar den kosta 220 ungefär så jag brukar alltid försöka få tag i  den på så sätt. Den är lite dyrare än andra men ge den en chans and you never wants to go back : )

Ett puder.
Dior Nude.
Jag vet inte riktigt priset på den men tror det ligger runt 500. Dyrt, jag vet men underbar. Puderkakan är delad i tre färger så den funkar lite som ett solpuder men är inte så jätte mörk. Jämnar ut huden på ett super fint sätt och den är så lätt att det inte ens känns att du är sminkad.

Det får kanske räcka för idag, eller just nu iallafall. Kommer kanske på lite mer under dagen : ) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ta en promenad till Emma : ) Jag är så glad att hon äntligen har kommit hem från Norge. Jag ska ta med mig lite kärleksmums så vi kan dricka kaffe och mysa på ordentligt.
Ha en bra dag alla, kram på er : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar