tisdag 8 februari 2011

Pappa kan allt!

Som jag skrivit om tidigare så lyckades jag få virus på min dator och den blev helt knäpp. Jag lyckades också med detta genom att bara gå in på en sida. Ingen rolig sida heller som man tror att det kanske ska finnas virus på utan jag var helt enkelt ute på Kissies sida och poff så funkade inte min dator.

Ja, jag är ute på en blogg som alla fjortisar läser men jag har helt enkelt fastnat och det blev så för att vi på jobbet en dag skickade till 118 100 vem är Mikaela? Till svar fick jag att jag läser Kissies blogg hela dagarna och gillar giraffer. Jag visste inte ens vem hon var då men måsta ju kolla och vips nu kan jag inte sluta. Ha, ha!

Igår var mamma och Klas här på middag och han kollade då på min dator. Slog på den och vips så funkar den igen. Pappor har nog magiska fingrar när det kommer till att hjälpa sina döttrar. Tur att det är så.

Nu har jag och älskling precis ätit middag. Kycklinggratäng med ädelost blev det idag och det var mycket mumsigt. :) Nu ska vi försöka komma på något vi ska hitta på. Jag kommer nog inte vara trött på ett tag för jag somnade på soffan idag när jag kom hem från skolan. Gud så skönt man sover där. Kändes som att jag aldrig ville kliva upp ; )

Mycket tråkigt det som stod i tidningen idag om mitt jobb... Usch, att sådant ska behöva hända gör mig mycket ledsen. Jag älskar mitt jobb, jag älskar stället <3 Tråkigt att det finns personer som kan göra sådana här saker... : (

Nej, nu ska vi hitta på något roligt och jag önskar er en trevlig kväll : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar