måndag 28 februari 2011

Jag skiter pengar.

Tydligen så är det vad alla dessa kundtjänster tror att man gör. Det bara sprutar ur pengar ur arslet på en. Pengar är inget problem. Förbannat vad förbannad jag är.

Idag var det dags för att säga upp alla dessa olika abonemang man har. Fyller på mobilen och ringer boxer, går från plats 17 till 13 sen tog det visst slut på pengar. Fyller på igen och ringer csn för att jag vill betala varje månad på mitt studielån,, inte var tredje. Du har plats 71 i kön. Ja, men visst jag får sitta ca två timmar så det kommer väl gå på en sisådär 2000 men det har vi väl alla på våra telefoner med kontantkort. Det är ju riktigt normalt. Slänger på luren och ringer boxer igen, väljer nu någon annan koppling till nå skit som säkert ingen har men där svarar dom ju iallafall.

- Hej, jag vill säga upp min boxer.
-Men nu har du valt fel, jag ska koppla dig till abbonemang.
-Nej, det ska du inte för jag har inte råd att sitta i den kön. Ni har redan snott alla mina pengar på telefonen.
-Oj då.... hmmm, jo men jag kopplar dig direkt.
-Tack!!!!

Men som man säger, alltid finns det ljus i mörkret så jag provade csn igen och kom fram efter 5 minuter. Hon var så tillmötesgående så och ordnade med räkningarna men det börjar inte gälla förrens sista mars.
- Så då måste jag ändå betala för tre månader idag då?
- Nej, men det har du ju redan gjort!

Det gjorde min dag iallafall, så skönt! Inte konstigt att man tycker att man har mycket räkningar när man tydligen nästan betalar dom två ggr! Ha, ha!

Kom nyss hem från stan iallafall där jag var och fikade på Myrans. Blir nog mysigt där. Åt en god kalkonmacka och sen delade Emma och jag på en av dom ljuvliga bullarna. Dock hade dom ingen skriven meny och ingen prislista förutom på drycken så det var ett ganska stort minus tycker jag men första dagen kan ju inte vara perfekt. Blir nog super toppen till slut.

Nu ska jag städa lite och få ur mig lite negativ energi som jag fick över kundtjänst idag men nu kan jag släppa det iallafall.
En cigg behövs nog också förresten!

Hej, hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar