torsdag 8 december 2011

Allt har sin tid

Vad otroligt lång tid allting tar för mig vissa dagar. Det var säkert två timmar sedan jag duschade men ändå så är det inte förrens alldeles precis nu som jag är helt klar för dagen med smink och borstat hår. Jag ska bara, jag ska bara. Ibland är jag värre än Alfons.
Jag har iallafall fått en del gjort idag, tvättat, pluggat, förberett middagen, diskat osv. Jag hade så klart önskat att jag lagt all tid i stället på plugget men det är då jag ska bara kommer in.

Inte blir det nog så mycket gjort ikväll heller gällande skola för jag och Joel måste runt på b la biblioteket, handla mat på Maxi, på elgiganten så älsklingen kan köpa en ny telefon ( Jag ber och ber att jag kan hålla i plånboken och inte köpa en åt mig själv för jag behöver egentligen inte en men det skulle vara så roligt) och sen skulle jag vilja åka på Albert och Herbert för jag har fått tips om att fina ugnsformar finns där.
Ni vet dom med "våfflad" kant som finns på Fasett? Jag har en riktigt men nu fanns det fina kopior på Albert så jag läre dit och kika för jag älskar den jag har!

Men först ska middagen in ugnen. Ugnsfalukorv med hemmagjord potatismos! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar