måndag 5 december 2011

Man ska aldrig säga aldrig

Ha, ha, ha, ha, ha! Hur fan kan människor klä ut sig till jätte bäbisar? Hur kan man dra på sig en sådan där ful sak när man är vuxen. Den ser ut som en sparkdräkt. Vill man se ut som en jätte bäbis? Jag tycker det är creepy.

Ja, så här lät förut från min mun men en dag så kollade jag och mamma i Ellos katalogen och då fick man en one piece liknande sak för bara 299 och vi hade även rabatt så den skulle gå på 237 kr eller liknande.
-Men den är ju så jävla ful!
Ändå så satt jag helt plötsligt och tänkte på vad skönt det skulle vara senare med en sådan. När jag är i nionde månaden och inte får på mig något utan vill helst vara naken. Inte kan jag göra något heller förutom att vara hemma för jag kommer inte upp för trappan om jag skulle gå ut. Då får jag för alltid stanna ute.
-Ja, jag kan ju ha en hemma, ingen behöver ju se mig i den.

Den är fortfarande det fulaste jag vet. Den är nog ännu fulare till och med på mig än vad den är på någon annan för jag är så kort men gud, jag älskar den! Den är så skön! Min är i fleece också så mjukare går inte att få.

Jag kommer nog spendera största delen av dagen i den för jag ska bara plugga idag. Jag är ensam hemma, ingen ser mig och jag myser! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar