torsdag 1 december 2011

När hjärtat brister.

Åh, vad ont i hjärtat det gjorde idag när jag följde med dom två små vakthundarna till veterinären så att dom skulle få sina små klor klippta. Bamse skakade som ett asplöv så han fick jag kånka runt på för att han ville bara ut och därifrån. Fortast möjligt!
Han fick klippa sina klor först och när han gjorde det så flög Zlatan upp i knät på mig och skulle sitta där. Han var lite rädd han också.
Mina små hjärtan.

Nu bakar jag lussebullar eftersom jag ska få så fint besök imorgon av mina studiekamrater från Sundsvall också Helena och Jessica också så klart men dom har jag turen att umgås med lite oftare! Jag tänkte plugga nu samtidigt men fick plötsligt så fruktansvärt ont i skallen och jag börjar lite smått må illa så jag vet inte om vi kanske får hoppa över det idag, eller för en stund iallafall. Det är ingen panik heller men det är skönt att kunna bocka av lite varje dag.
En paj ska jag också göra ikväll så jag har lunch att bjuda på imorgon. Efter allt detta bakande och lagande så kommer jag vara lat när det kommer till min och Joels middag så det blir inget mer avancerat än att vi ska äta färdig tomtegröt med mjölk, kanel och socker.

Men dä ä gött dä å!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar