fredag 9 december 2011

Det gick ju som en dans

Otroligt nog så gjorde det faktiskt det. Tentan känns super, super bra och jag tror att jag lyckades. : ) Åh, vad härligt det känns! Nu sitter jag här och firar med en kopp thé. Kanske ska jag till och med dricka ett glas med julmust, det är ju faktiskt fredag och allt! ; ) Som sagt Helena, du och jag har en massa vin att ta igen sen ; ) Men vi har ju ca 1, 5 år kvar också i skolan och hundra olika tentor att fira eller dricka gravöl över när jag har ammat och donat klart med att vara gravid så vi hinner, vi hinner ; )

Resten av dagen har jag varit så trött så jag trodde nästan jag skulle somna när jag åt. Inte så konstigt heller när man satt klistrad vi datorn mellan 08.00 och 13.30 och skrev nonstop. Det blev en tupplur nu mot kvällskvisten iallafall och det var välbehövligt om jag ska orka med att jobba ikväll.

Så har jag en ledig helg framför mig nu? Nehe ni. Ni ska bara veta vad jag har att göra i skolan. Jag ska nu innan jag åker till Thailand, nästa tisdag läsa över ca 1000 sidor varav hälften är på Engelska och sedan ska jag skriva två rapporter på det. Vi har inte ett sådant upplägg i skolan men jag vill göra det klart så att jag sedan ska kunna ha semester och inte behöva ta med mig en enda bok till Thailand. Det är inte ett krav att jag måste klara detta men jag tänker då allt göra ett försök. : )

Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar