tisdag 6 december 2011

Sjuka dröm

Men vad jag drömmer konstiga saker. Och mycket! Förra veckan berättade jag ju om två av mina drömmar och inatt hade jag en till.

Jag och Joel var och handlade på Ica Maxi och jag står och plockar ut vagnen och lägger tillbaka en massa bröd för Joel hade tagit ca fyra olika mjukbröd ( vi är bara två personer och behöver inte så mycket bröd). Då börjar det iallafall att tjuta som ett larm runt omkring oss och en massa väktare kommer.
Det var ett snatterilarm och jag förklarar att jag har inte tagit något, jag har inte ens kommit fram till kassan.
-Nej, vi vet svarar dom men nu måste vi gå igenom alla era varor och saker.
-Ja, visst säger jag och Joel också får vi lägga upp allt på fiskdisken.
Efter en stund börjar dom viska och hålla på och tar till slut fram en stor pistol med en spruta på.
-Vad är det där frågar jag?
-Jo, vi har som policy att våra kunder måste vara lugna när vi gör det här så du måste få en injektion.'
-Men jag är ju helt lugn.
Sedan går dom emot mig och Joel håller fast mig så att dom kan ge mig tvångsinjektionen.

Sen vaknade jag. Konstigt, konstigt.

Nu ska jag iallafall fixa till mig lite och ner på MVC. Första besöket sedan jag blev inskriven. Jag är ganska så orolig för vägningen. Fy! Sedan blir det plugg med Helena och Jessica. Vi har tenta på fredag så idag ska vi bli riktigt smarta är det planerat.

Förresten ni som har varit gravida eller är!? Jag behöver köpa nya underkläder eftersom jag är stor som en valross känns det som snart. Vart köper man bra sådant som man kan ha länge under graviditeten och som inte kostar skjortan av en? : )

3 kommentarer:

  1. På KappAhl har de svarta och vita hipsters eller boxers som jag bodde/bor i, vet inte hur många ex jag köpt med är underbara!! 149:- eller 199:- för 3 tror ja de är! =)

    SvaraRadera
  2. Jag såg på tv-shop igår då de gjorde reklam för "bh:ar" som såg supersköna ut. Sånna som sitter utan att det väller här och där. Inte särskilt porriga men nog sköna, som sagt :-)) Tre stycken för 499:- hade de nu. // Lotta.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Elin, det ska jag verkligen kolla! Jo, jag har sett dom jag också Lotta : ) Men jag vågar inte beställa på internet för jag har så stor strlk och svårt att få något som passar annars också. Jag fick köpa två vanliga igår, dom har faktiskt stora strlk på Lindex, det visste jag inte : ) Där är det ju bra priser också : )

    SvaraRadera