söndag 18 december 2011

Yes, yes, yes, yes!!!

Helt jävla otroligt, fucking amazing men det är sant. Jag klarade mitt super plugg som jag hade satt upp framför mig så att jag ska få vara ledig nu. Tre veckors arbete har jag nu gjort på mindre än en vecka, jag hade faktiskt egentligen i morgon också på mig men blev klar idag.

Jag skulle ljuga om jag säger att jag satsade hundra och gjorde så bra jag bara kan för det har jag inte gjort men jag gjorde så bra jag bara kunde på den tiden jag gav mig själv och denna gång är jag ruskigt nöjd med det. Nu lämnar vi plugget här och sätter punkt för det för i år i alla fall. PUNKT.

Idag har vi även städat och tvättat så det enda jag har kvar på min måste lista nu är att jag ska packa som jag inte ens har börjat med ännu ( Ja, jag vet att du får en hjärtinfarkt mamma på att jag aldrig kommer till skott) men jag vet att jag har en klänning i alla fall som jag får på mig så i värsta fall får jag väl ha med mig bara den och köpa allt annat där.
Jag ska till Thailand, nu skiter vi i resten för sådant ordnar sig!

Men nu ska jag pussa på min karl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar