onsdag 14 december 2011

One down, one more to go.

Jag har berättat tidigare om att jag ska lyckas skriva två paper på en vecka istället för på ca 3. Jag ska även läsa över 1000 sidor litteratur men jag vill göra det för att kunna lämna allt som heter skola hemma och istället åka och bara njuta av min semester. Jag är på god väg nu iallafall för idag så gjorde jag klart paper 1 förutom referensförteckningen och nu har jag till på måndag på mig att skriva paper 2. Det kommer gå. Det ska ta mig fan bara gå.
Tyvärr så kan man inte påverka allt som att det fattas tre böcker för mig för att bokus inte har skickat dom ännu fast det skulle ta högst 8 dagar och det sa dom förra måndagen. Detta gör att paper 2 förmodligen kommer bli världens minsta och inte särskilt bra men vi behöver inte använda all litteratur heller. Jag får helt enkelt göra ett så fruktansvärt bra arbete av det jag har istället.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och jag är lite sugen på glögg så tror jag ska koka mig en liten kopp också ska jag titta på play för nu missade jag dagens Masterchef och halv åtta hos mig. Viktiga grejer! ; ) Jag och mina matlagningsprogram!

God natt mina vänner : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar