fredag 16 december 2011

I need a vacation.

Behöver man inte en semester innan så behöver man iallafall en semester efter man har förberett sig för en semester. Satan i gatan vad det är saker som ska göras. Man ska handla hygienartiklar, sollotion, mediciner, stödstrumpor, ha försäkringsbevis, pass, parkering vid arlanda så det är inte bara mycket som ska ordnas utan det är ju dyrt också! Bara sollotion kostar sinnessjuka 200 kr flaskan! Det är nästan så att en tredje del av reskassan har gått åt innan man ens har kommit ur landet.

Sedan så ska en miljon saker fixas hemma. Städa, tvätta, köpa allt till katten så snälla kusin Johan har att ge henne när han ska bo med henne nu. Man ska packa och för att veta vad man ska packa så måste man prova kläderna man har i garderoben som jag redan nu vet kommer bli ett helvete eftersom dom satt bra för ca 10 kilo sedan. Vilken ångest. Men dessa saker har vi inte tid att oroa oss för nu iallafall för nu ska jag baka spenat och fetaostpajer (Hemskt normalt att göra kl åtta på en lördags morgon), sedan ska jag duscha för att sedan plugga en stund och sedan ska jag träffa Helené och Emanuel som är här och hälsar på.
Jösses vilken rullning jag ska ha idag. Jag blir stressad bara av att läsa vad jag skriver. Bäst att låta bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar