söndag 18 december 2011

Tröttmössa!

Oj, oj vad jag har sovit. Halv elva kom älsklingen in i sovrummet och serverade frukost på sängen och tyckte att hans fröken skulle vakna. Jag har inte sovit så länge på ja, jag kan inte ens komma ihåg. Jag vet inte ens om jag någonsin sovit så länge i nyktert tillstånd iallafall. Men det behövdes väl av någon anledning. Kanske eftersom nu ska vi sätta igång med att tvätta, städa och packa innan jag ska skriva klart paper 2 till skolan så att jag kan vara ledig, ledig sedan!

Jag känner mig mer och mer gravid hela tiden och nu har det börjat med en ny sak som jag märkte varje gång jag vaknade inatt. ( Jag är uppe och kissar varje timme ungefär). Jag sover på sidan  (Tyvärr måste jag det nu fast jag egentligen vill sova på mage) men i natt så var magen helt spänd och jag kunde inte byta sida genom att bara rulla runt utan jag måsta ta det i omgångar och liksom knuffa mig själv för annars spände det jätte mycket och gjorde nästa ont, eller mer obehagligt kanske... Jag har aldrig kännt så förut...
Jag har förberett Joel nu på att i fortsättningen kommer jag väcka honom x antal gånger per natt och säga -Hörru, rulla på mig.
Det dröjer väl inte på förrens man inte kan rulla själv tänkte jag.

Nej, nu sätter jag igång med dagens måste så dom tar slut någon gång.

Hej, hej, hej, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar