måndag 12 december 2011

Sopp huvé

Nu jävlar har jag soppa i huvudet iallafall. Jag vägrar, jag absolut vägrar ta med mig böckerna till Thailand och fy satan vad jag har pluggat idag. Okej om allt vore på svenska men jag absolut hatar att så mycket ska vara på engelska. Världens tråkigaste och tjockaste bok är det även. Du skulle säkert och nu överdriver jag inte heller kunna slå ihjäl någon med den.

Nu får det vara bra för en stund iallafall för nu ska jag äntligen göra mig lite fräsch för idag, jag vågar erkänna att jag inte ens har borstat tänderna idag för jag har suttit fast i den här soffan med böckerna. När Joel kommer hem så ska vi åka till Trogsta för att få middag hos Thrése och barnen. Lite måndagslyx. : )

Roligare än så är det inte idag faktiskt. Hoppas ni har det bättre som slipper läsa den där satans boken. Ja, det är vad den är. Satans påfund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar